Časté dotazy

Do jaké doby obdržím zboží?

Veškeré zboží mám skladem v sídle firmy v ČR. V případě že jste zvolili platbu dobírkou, zboží odesílám do dvou pracovních dnů, nejčastěji následující pracovní den od obdržení objednávky. V případě platby předem zboží odesílám do dvou pracovních dnů od přijetí platby na náš účet, nejčastěji následující pracovní den od přijetí platby na náš účet. Standartní doručovací doba České pošty je 1-2 pracovní dny ale tuto dobu nejsem schopen ovlivnit.

Je možný osobní odběr zboží?

Ano, osobní odběr je možný po předchozí domluvě ve Žďáru nad Sázavou, ale POUZE po předchozí domluvě. Kontaktujte mě prosím na telefonu: 773 530 534 nebo e-mailu: obchod@penezenky-ahal.cz.

Jakým způsobem zasíláte zboží?

Zboží zasílám Českou poštou výhradně jako doporučenou zásilku v ochranných bublinkových obálkách. Zásilky jsou pojištěny proti ztrátě nebo poškození.

Co když zboží neobdržím?

V případě, že jsem zásilku odeslal a na váš e-mail dorazilo podací číslo balíku, sledujte balík přes odkaz uvedený v emailu.

V případě, že vám nebyl doručen e-mail s potvrzením objednávky, kontaktujte mě na telefonu: 773 530 534 nebo e-mailu: obchod@penezenky-ahal.cz.

Jaké jsou ceny dopravného?

Při platbě předem na náš účet 50,- Kč.

Při platbě při převzetí zboží - dobírka 90,- Kč.

Při objednávce nad 1000 Kč (cena zboží bez dopravy) je poštovné zdarma!

Jaké je dopravné při objednání více kusů zboží?

Dopravné platíte vždy pouze jenom jedno. Dopravné není ovlivněno počtem kusů objednaného zboží.

Jak je zboží chráněno při dopravě?

Zboží je vkládáno do papírové bublinkové obálky která zajišťuje dostatečnou ochranu zboží při dopravě.

Co když mi bude doručeno zboží v poškozeném obalu?

Situaci prosím řešte ihned po převzetí zásilky s dopravcem a na místě sepište protokol o poškození zásilky. Všechny naše zásilky jsou pojištěny proti ztrátě nebo poškození.

Zasíláte zboží na Slovensko?

Bohužel na Slovensko nezasílám.