Časté dotazy

DO JAKÉ DOBY OBDRŽÍM ZBOŽÍ?

Veškeré zboží máme skladem v sídle v ČR. V případě, že jste zvolili platbu dobírkou nebo zaplatili on-line platební metodou, odesíláme nejčastěji ten samý nebo následující pracovní den od obdržení objednávky. V případě platby předem zboží odesíláme ten samý nebo následující den od přijetí platby na náš účet. Standardní doručovací doba České pošty je 1-2 pracovní dny, Zásilkovny 3-4, GLS 2-3 dny. Dobu doručení a jeho průběh nejsme schopni ovlivnit.

JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ?

Ano, osobní odběr je možný po POUZE předchozí domluvě ve skladu ve Žďáru nad Sázavou. Kontaktujte mě na telefonu: 773 530 534 nebo emailu: obchod@penezenky-ahal.cz

JAKÝM ZPŮSOBEM ZASÍLÁTE ZBOŽÍ?

Zboží zasíláme Českou poštou, GLS nebo Zásilkovnou jako doporučenou zásilku nebo balík v ochranných obalech tak, aby nedošlo k poškození při standardní dopravě. Zásilky i balíky jsou pojištěny proti ztrátě nebo poškození a mají sledovací číslo.

CO KDYŽ ZBOŽÍ NEOBDRŽÍM?

  • V případě, že jsme zásilku odeslli a na váš email dorazilo podací číslo balíku, sledujte balík přes odkaz uvedený v emailu.
  • V případě, že vám nebyl doručen email s potvrzením objednávky, kontaktujte mě na telefonu: 773 530 534 nebo emailu: obchod@penezenky-ahal.cz.

JAKÉ JSOU CENY DOPRAVNÉHO?

      • Zásilkovnou na pobočku 69 Kč.
      • Českou poštou balík do Balíkovny 79 Kč.
      • Českou poštou doporučenou zásilkou 89 Kč.
      • Českou poštou balíkem na poštu 109 Kč.
      • Českou poštou balíkem do ruky 129 Kč.
      • GLS kurýrem do parcelshopu 89 Kč.
      • GLS kurýrem na vaši adresu 99 Kč.
      • Za platbu na dobírku je účtován poplatek 50 Kč.

Při objednávce nad 1000 Kč (cena zboží bez dopravy) je poštovné zdarma!

JAKÉ JE DOPRAVNÉ PŘI OBJEDNÁNÍ VÍCE KUSŮ ZBOŽÍ?

Dopravné platíte vždy pouze jenom jedno. Dopravné není ovlivněno počtem kusů objednaného zboží.

JAK JE ZBOŽÍ CHRÁNĚNO PŘI DOPRAVĚ?

Zboží je obaleno ochraným materiálem a vloženo do papírových krabic z tvrdého kartonu. Oba způsoby zajišťují dostatečnou ochranu zboží při standardním způsobu dopravy.

CO KDYŽ MI BUDE DORUČENO ZBOŽÍ V POŠKOZENÉM OBALU?

Situaci prosím řešte IHNED po převzetí zásilky s dopravcem a na místě sepište protokol o poškození zásilky. Všechny naše zásilky jsou pojištěny proti ztrátě nebo poškození.

ZASÍLÁTE ZBOŽÍ NA SLOVENSKO?

Ne.